Sanford Reverb - Leslie Sanford - (フリー)

タイプ: エフェクタ / カテゴリ: リバーブ

一言

かなり細かい設定まで可能なフリーのステレオリバーブ。

対応 ※ 掲載時点のもの。

32bit64bit

WindowsMac OSLinux

VST2VST3AUAAXRE

リンク

公式の説明

Sanford Reverbは本物のステレオリバーブです。小さな部屋から巨大な洞窟のような空間まであらゆるものをシミュレートできます。その密度が高くクリーンで鮮明なサウンドはあらゆるシチュエーションに対応可能です。

左右の入力チャンネルには、それぞれ個別に設定できる3つの初期反射のパラメーターがあります。フィルターセクションでは、リバーブの出力のトーンをシェーピングでき、壁による音の吸収をシミュレートするためにダンピングも提供されています。これらの機能を組み合わせてリバーブサウンドを形成することで、ほぼすべての空間のシミュレートが可能になります。

リバーブテールに動きを付加するためのモジュレーション機能もあります。それによってより生き生きとしたリバーブサウンドを得ることができます。

The Sanford Reverb is a true stereo reverb. It is capable of simulating everything from small rooms to giant cavernous spaces. Its sound is dense, clean, and crisp making it perfect for most situations.

Left and right input channels each have a set of 3 early reflections that can be independently set. The filter section lets you shape the tone of the reverb’s output, and damping is provided to simulate wall absorption. Together these features let you shape the reverb sound to simulate almost any room.

Modulation is also provided to add motion to the reverb tail. The result is a more animated and lively reverb.

動画

Sanford Reverb

Sanford Reverbは本物のステレオリバーブです。小さな部屋から巨大な洞窟のような空間まであらゆるものをシミュレートできます。その密度が高くクリーンで鮮明なサウンドはあらゆるシチュエーションに対応可能です。

左右の入力チャンネルには、それぞれ個別に設定できる3つの初期反射のパラメーターがあります。フィルターセクションでは、リバーブの出力のトーンをシェーピングでき、壁による音の吸収をシミュレートするためにダンピングも提供されています。これらの機能を組み合わせてリバーブサウンドを形成することで、ほぼすべての空間のシミュレートが可能になります。

リバーブテールに動きを付加するためのモジュレーション機能もあります。それによってより生き生きとしたリバーブサウンドを得ることができます。

The Sanford Reverb is a true stereo reverb. It is capable of simulating everything from small rooms to giant cavernous spaces. Its sound is dense, clean, and crisp making it perfect for most situations.

Left and right input channels each have a set of 3 early reflections that can be independently set. The filter section lets you shape the tone of the reverb’s output, and damping is provided to simulate wall absorption. Together these features let you shape the reverb sound to simulate almost any room.

Modulation is also provided to add motion to the reverb tail. The result is a more animated and lively reverb.